mandag 22. april 2013

Backpacking i Australia

Etter videregående dro jeg til Australia for å finne meg sjæl. Det var i alle fall det jeg sa til de hjemme, men hva var det egentlig jeg fant? Jo, reiseglede. De 7 månedene jeg hadde på denne turen er det jeg vil referere til som "the time of my life". Jeg dro sammen med Annika og Trine Emilie, og vi ante ikke hva vi gikk til i det hele tatt. Ryggsekken var vår venn, og vi kunne gjøre akkurat det vi ville når vi ville. Kan man be om noe mer? Her kommer et knippe bilder for å vise i korte trekk hva turen gikk ut på. Kvaliteten på bildene er så som så, men på den tiden løp jeg ikke rundt med speilrefleks. Følte meg nesten litt gammel nå.. Enjoy!

Work and Travel Australia
Operahuset i Sydney
Noen søtere? I don't think so
Halla!
Bondi Beach
Å feire jul med ryggsekken 
Tre glade reisebuddies
Hostellivet :)
Blue Mountains
Blue Mountains
"Summer Bay" fra Home and Away... 
...også kjent som Palm Beach

Sjø-kajakking i Byron Bay
Nimbin
Underveis. Vente, vente

Surfers Paradise
Fraser Island. Team B!
The Maheno
Whitsundays
Seiltur
Skydiving i Cairns
Cape Tribulation
Gårdsbesøk i Narrung ved Adelaide
Klatremus i Hervey Bay
Søte jenter i Melbourne

Sukk. Those days. Det er lett å drømme seg tilbake. Innlegg fra de forskjellige stedene kommer ettehvert :)

- gaupo

2 kommentarer:

  1. Knis, du har skrevet at jeg var din reiebuddy.. ;) Gleder meg til å se mer Australia-innlegg. Selv tok jeg jo.. eh.. fire bilder, på hele turen. :P

    SvarSlett
    Svar
    1. hehe, du er da vel ingen rei! Har retta opp i det nå ;)

      Slett