tirsdag 23. april 2013

Salar de Uyuni

Det har jo nettopp vært påske og greier, og jeg kom til å tenke på påskeferien i fjor. Da dro jeg, Linda, Synne og Nikolai på påsketur til Bolivia. I 10 dager busset vi rundt i landet og prøvde å oppleve mest mulig på ganske kort tid. Bolivia fortjener så mye mer enn kun 10 dager! Jeg ble veldig positivt overrasket og må definitivt tilbake på et tidspunkt. Vi besøkte blant annet Salar de Uyuni, som jeg nå legger ved et knippe bilder av. Salar de Uyuni er verdens største saltørken og ligger 3650 m.o.h. Det antas at ørkenen inneholder hele 10 millioner tonn salt! Det var ganske spesielt å være her, men også en morsom opplevelse!  Hvitt i hvitt, så langt øyet kunne se. 


Niko, Linda, meg og Synne
Lille-Synne mot kjempe-meg
Strike a pose eller no'
gaupo falling from the sky
Klatre-Synne, Balanse-Niko og Ballerina-meg
Synne skal tråkke på meg, mens jeg bare svever litt i luften
Piiiiiiiiiis da, folkens
Girls'a


- gaupo





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar