søndag 21. april 2013

Her er jeg!


Velkommen, bienvenidos, welcome! Jeg er en drømmende eventyrer som elsker å reise og oppleve. Det å utforske verden har for meg blitt en lidenskap, som jeg prøver å dyrke så mye som jeg kan. Jeg hører verden rope på meg hele tiden, og jeg kan simpelthen ikke få nok av den. 


Nå er jeg derimot ikke på farten, men nyter studenttilværelsen i barteby, som jeg er så glad i. Her bor jeg på en liten hybel sammen med meg selv og pikkpakket mitt, mens jeg studerer språk og litteratur. Trondheim er en herlig by, men allikevel river det litt i hjertet mitt når jeg tenker på at jeg ikke har noen planlagte turer i nærmeste fremtid. Utdannelse først, høhø. Derfor har jeg opprettet denne bloggen, slik at jeg kan se tilbake på de fantastiske reise-erfaringene jeg har gjort meg frem til nå. Jeg er også veldig glad i å skrive, derfor enda en grunn til at denne bloggen måtte se dagens lys. Du skal ikke se bort fra at det dukker opp små hverdagsglimt og andre skriverier. 

Lev i nuet, nyt øyeblikket. Verden er ikke så farlig som du tror. 

- gaupo


1 kommentar: